Shopping Cart

Brak produktów w koszyku.

Polityka prywatności i plików cookies

Regulamin opinii

Regulamin i zasady weryfikacji opinii

Regulamin dotyczy opinii publikowanych na stronie Sklepu artystyczno-rękodzielniczego Bajery Eli: https://bajeryeli.pl oraz kryteriów ich weryfikacji

________________________________________________

Sklep Bajery Eli w zakładce „OPINIE” udostępnia Kupującemu możliwość umieszczania opinii o zakupionych towarach. W sytuacji, w której użytkownik decyduje się na umieszczanie swojej nieskrępowanej opinii, musi stosować się do następujących wymogów:

  • Opinia powinna dotyczyć wyłącznie zakupionego produktu.
  • Zabrania się umieszczania w opinii treści naruszającej dobra osobiste osób trzecich w tym sprzedawcy.
  • Zabrania się używania słów powszechnie uznawanych za obraźliwe lub tzw. wulgaryzmów.
  • Zabrania się umieszczania opinii wyczerpujących znamiona czynu nieuczciwej konkurencji w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurenci, a szczególnie w nawiązaniu do art 3 ustawy z 16 kwietnia 1993 Ustawa z zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

Wszystkie publikowane na stronie opinie pochodzą wyłącznie od Klientów, którzy zakupili produkty lub korzystali z moich  usług.

Nie przewiduję możliwości automatycznego publikowania opinii na moich stronach internetowych bez uprzedniego zatwierdzenia.

Prośbę o wystawienie opinii wraz z linkiem, który przekierowuje na stronę Sklepu, wysyłam na adres e-mail Klienta, który pozyskuję przy zawieraniu z Klientem umowy, co traktuję jako mechanizm zapewniający, że opinia pochodzi od Klienta, który korzystał z moich produktów i usług lub je nabył.

Z prośbą o przekazanie opinii zwracam się do każdego mojego Klienta indywidualnie. Przed upublicznieniem opinii Sprzedający weryfikuje opinie jednie pod kątem, czy opinia spełnia wymogi niniejszego regulaminu.

Jeśli opinia spełni wymogi niniejszego regulaminu, to bez względu czy jest przychylna, czy nie, umieszczam ją na swojej stronie jako opinie umieszczone przez użytkownika sklepu Bajery Eli.

Nie przewiduję jakichkolwiek gratyfikacji, w szczególności rabatów, w zamian za opinię, ani tym bardziej nie płacę za wystawienie opinii.

W przypadku zastrzeżeń dotyczących Opinii Użytkownik może złożyć reklamację w formie elektronicznej na adres:  kontakt@bajeryeli.pl . Każdą skargę rozpatruję w ciągu 14 dni.